niedziela, 5 sierpnia 2018

Bystre Sedlo czas by je odwiedzić...z Sterbskiego na Bystrą cz.1

     Idąc na Krywań ze Sterbskiego Plesa zawiesiłem oko na tablicy z mapką poglądową otaczjącymi szczytami ową mieścinę wraz z trasami. Ależ było moje ogromne zdziwienie, gdy dojrzałem "Bystre Sedlo"...jak to się stało, że mi ta trasa umknęła hmm jak ja to zrobiłem, nie wiem. Z drugiej strony ogromna radość, że pójdę gdzie jeszcze nie byłem bo jak do tej pory wielokrotność zaliczony tych samych szlaków jest ogromna.
   Choć pogoda w tym roku daje w kość, tak w sobotę wybrałem się...te tłumy mnie przeraziły, do ósmej sporo minut brakowało, a parkingi były przepełnione to jeszcze na pokutę 10 eruro mi wlepili ehhh nie ma to jak dobrze zacząć dzień.
Opisywać szlaku nie będę, są w necie mistrzowie pióra, których znakomicie się czyta, ja pozostanę przy ilustracjach...





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz