piątek, 6 lutego 2015

Pieniny ( "zima" z cyklu 4 pory roku)...trasa Krościenko- Sokolica- Trzy Korony- Krościenko ...panoramy

Jak w tytule, szersze spojrzenie na trasę w formie panoram, ułożone są chronologicznie..
     
                  .hmm, pierwsza panorama jest dla mnie bardzo szczególna...odkąd wyszedłem z parkingu nikogo nie widziałem, nic nie przejeżdżało, totalna pustka cisza, miasteczko wymarło fajne fotki będą. Z tej zadumy wyrwał mnie głos przypominjący skrzypiące wieko od skrzyni w piwnicy " koleś dołóż się do piwa brakuje 5,20 zeta" woooow ależ ceny tu mają. Spojrzałem w stronę gostka, a tu nie sam lecz kilku tu stało, osłupiałem - wyglądali jak wycięci z horroru "przetrwać od zmierzchu do świtu"...dwoje z nich szczególnie rzucało się w oczy, wygląd i zimne puste spojrzenie typowego zakapiora, widać ze życie ukąsiło ich zarażając jadem menela. Spojrzałem pośpiesznie przed czym tak się tłumnie gromadzą, a tu chata Druida co "Spożywka Zdrój" się zowie, pełna  magicznych nalewek, napojów,  rozweselaczy...takoż pobudzony do życia, niechcący drażnić swym wypoczętym  wyglądem rumianego pączusia owych osobników, szybkim krokiem udałem się tylko sobie  znanym kierunku...i tyle


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz