środa, 5 sierpnia 2015

Dolina Zimnej Wody do wodospadów wzdłuż potoka (Studena Dolina i Studenovodské vodopády )

    Co roku w sierpniu obieram trasę- pętlę z Tatrzańskiej Leśnej i z powrotem przez  Czerwoną Ławkę. Przez ostanie lata pogoda nie była moim sprzymierzeńcem, a to sypał mi śnieg, rok później padało, w zeszłym roku wydawało mi że się trafiłem, ale sie pomyliłem. Niski poziom chmur popsuł widoki na odległość 20 metrów. W tym roku zaś była, ale cóż z tego jak ja nie w formie...brrrr jakiś koszmar. Wszak co roku obiecywałem sobie, że wygospodaruję sobie dodatkowe 1,5 godzinki na szlaku by wejść na Lodową Przełęcz.
           Cóż to był za dzień.. wygrzebać sie w domu nie mogłem, w ciągle coś nie tak, w sumie na wstępie ponad godzinę w plecy. Jak zawsze trasę zaczynam z niepłatnego parkingu Pensjonatu Carpatia w Tatrzańskiej Leśnej, a ja  zaś zapomniałem komórki zabrać z samochodu, a mam już dobre 20 minut za sobą idąc żółtym szlakiem mało uczęszczanym, brzegiem urokliwego potoku , na  którym są wodospady : Długi Wodospad (Dlhý vodopád), Wielki Wodospad (Veľký vodopád) zawróciłem na parking i następne 40 min do tyłu. straciłem półtorej godzinki, ale Lodową  zdobyłem...a co

                  To co można zobaczyć miejscami, gdzie krzaki i zarośla na to pozwalają


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz