czwartek, 6 sierpnia 2015

Wodospady Doliny Zimnej Wody ( Studenovodské vodopády )

        Po godzinie doszedłem do dolnego punktu widokowego Wodospadu Długiego, ale bardziej podoba mi się góra tego wodospadu. Kilka minut marszu i jestem nad Dużym Wodospadem, oh to miejsce bardzo urokliwe, za każdym razem gdy tu jestem mnie fascynuje. Od początku narzuciłem sobie mocne tempo, a noga ok nic nie boli  rewelka,  ale przedwczesna  była ma radość, za godzinkę z hakiem będę zęby zaciskał z bólu. Qrcze luda co nie miara i jak znam życie to większość idzie do Doliny 5 Stawów Spiskich czyli tam gdzie ja....

                                                          
                                                         
                                                     Wodospad Długi od dołu do góry


                                                                  Wodospad Wielki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz