piątek, 18 sierpnia 2017

Dolina Białej Wody -Bielovodská dolina - z przełęczy Pol'sky hreben na Východná Vysoká i z powrotem na Łysą Polanę part.2

         Z dala było już widać sporą liczbę osób oblegających charakterystyczny drzewiec na przełęczy, większość z nich zawracała do Śląskiego Domu lub wspinała się na  Rohatkę, ale i tu był bardzo duży ruch...podejrzewam, że przełęcz Czerwona Ławka musiała być oblegana. Idąc z przełęczy na szczyt Małej Wysokiej liczyłem na szczęście, które mi dopisze i podobnie jak w Pieninach w kluczowym momencie się rozpogodzi i też tak się stało.   Słońce pięknie zaświeciło, chmury powędrowały gdzieś hen daleko, a ja można by rzec zasiedziałem się na szczycie w promieniach słońca  dobre 40 minut, posiedziałem bo nigdzie mi się nie śpieszyło.

  Druga seria zdjęć z tego dnia, choć trasa liczy sobie tam i z powrotem ze 30 km to warto było ją przemierzyć.







































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz