piątek, 26 czerwca 2015

Plażowe panoramy...z nudy, a moze nie...part 1

   Włócząc sie po plaży, robiłem panoramy, pisałem już że jestem od nich uzależniony. Cóż nie ma co ukrywać poległem technicznie, ogniskowa 18mm w kicie to porazka, duża beczka, zniekształecenia przerosły moją cierpliwość podczas prostowania...horyzontu, linia krzywa podkreśla fakt że kula ziemska jest okrągła, ale bez przesady. Czasem lepeij było by na czterech krokodylach leżała i była płaska. Dopiero ogniskowa 35 mm dały b. dobry efekt, tylko z małym ale...ze to czasami za dużo ...nie będę się rozpisywał, są lepsi ode mnie, obyci w wiedzę praktyczną czy też teoretyczną jak tez w piśmie...

moje wypociny lepsze i gorsze, ważne że są, dały mi troche w kość ale za to czegoś nauczyły..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz