niedziela, 26 lipca 2015

Słowackie Tatry Zachodnie Zverovka -Banikovske Sedlo i tu sie okaże ze co dalej...

      Szalona sobota, hmm wyjazd w góry czy robota, oto jest pytanie? Ostatnio dość mocno dojechany jestem , taki mały wypad powinien mi dobrze zrobić o ile nogi nie zawiodą bo  mocno były przesilone, ale to w praniu sie okaże. Wybór padł na zachodnie, dawno tu mnie nie było, dobrych kilka latek. Ilośc samochodów na parkingu lekko mnie przeraziła, dopiero jest 8 z hakiem, no cóż będzie tłoczno. Rohackie Plesa odpuszczę sobie, ale na Banikov mam zapędy...kilka kadrów z tego odcinka, nie odpuściłem sobie siklawy A tak swoją drogą ciekawe czemu Słowacy zmieniają nazwę Doliny Spalonej na Dolinę Zieloną

 

Są takie miejsca  urokliwe

 
 

 Spalona Dolina / Zielona Dolina wraz z podejściem na przełęcz


Spalena


Przełącz BanikoV


rzut oka na Rohacz


z zadartową głową na Pachola


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz