sobota, 17 czerwca 2017

Rytro - pętla przez Schronisko Przehyba do Rytra

         W czwartek jak zapowiadali znawcy pogody należał do tych prawdziwie czerwcowych dni, słonecznie i ciepło. Od dłuższego czasu przymierzałem się do przejścia tej pętli, zaczynając szlak w Rytrze przez Przehybę, Radziejową, Wielki Rogacz i Niemcową by ukończyć w Rytrze. Według kalkulatora miało być coś ze 27 km, mnie wyszło 33 km w 9 godzin. trasa bardzo łatwa i urokliwa, oczywisty był również zamysł by na końcu wycieczki zaglądnąć do zamku, co też uczyniłem.
Jak wspomniałem trasa łatwa spacerowa lekko przydługawa, bo poszedłem szlakiem żółtym, krócej jest odrazu marsz szlakiem niebieskim, ale jak to woli tak robi, na początku szlak prowadzi przez pola by w końcu zanurzyć się w lesie.
Wpisy podzieliłem sobie na cztery wrzutki,ten pierwszy jest pokazany jest w formie obrazków z Rytra do Schroniska Przehyba.

fotorelacja...







































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz